Pall-Ex z sukcesem otwiera sieć w Polsce

 

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, w październiku nastąpił oficjalny start polskiej sieci dystrybucji ładunków paletowych, działającej w ramach międzynarodowej marki Pall-Ex. Jest to data ważna dla polskiej branży transportowej, ponieważ nowe rozwiązanie pozwala konkurować również małym i średnim firmom w obszarach, które do tej pory były zarezerwowane dla dużych operatorów logistycznych z własnymi sieciami dystrybucji. Marka Pall-Ex działa w większości krajów europejskich, zrzeszając ponad 425 Członków Regionalnych z których każdy ma dostęp do pełnej infrastruktury sieci, co znacząco poszerza ich możliwości biznesowe.

Polska branża transportowa obsługuje jedną czwartą europejskiego rynku i staje się logistycznym hubem Europy. Jak zauważa Anand Assi, International Development Director w Pall-Ex Ltd., wzrost ekonomiczny oraz rozwój sektora usług powoduje dynamiczny przyrost zapotrzebowania na usługi dystrybucji, z tego właśnie powodu Polska jest kluczowym rynkiem dla europejskiej sieci Pall-Ex.

Zdaniem Marty Słodnik, Dyrektora ds. Rozwoju w PKS Gdańsk-Oliwa SA, nowa sieć dystrybucji jest odpowiedzią na zmiany rynkowe, a także na poszukiwania rozwiązania drobnicowego, które zaspokoi potrzeby i oczekiwania klientów.

– Wybór padł na sieć Pall-Ex, mocną międzynarodową markę ze sprawdzonym know-how i dużym potencjałem.

 

W podobnym tonie wypowiada się Mieszko Rusinowski, Dyrektor ds. Rozwoju w spółce Axell Group, która chcąc oferować kompleksowe rozwiązania logistyczne rozszerzyła swoje portfolio o dystrybucję paletową.

– Elastyczny model biznesowy Pall-Ex, oparty na współpracy i jakości nie dość, że jest zgodny z naszą wizją prowadzenia biznesu, to także stanowi brakujący element naszej oferty.

Podczas wspólnej pracy nad rozwojem sieci priorytetem było pozyskanie solidnych partnerów biznesowych, co udało się w stu procentach i od października polski Pall-Ex jest gotowy na obsługę klientów w pełnym zakresie.

 

Źródło: materiały prasowe