Rzut oka na przyszłość motoryzacj​i. Bridgeston​e na targach w Genewie

Co roku na genewskie targi przybywają tysiące fanów samochodów i motoryzacyjnych nowinek, aby podziwiać najnowsze technologie, trendy motoryzacyjne i koncepcyjne rozwiązania. W tym roku jeden z wystawców, firma Bridgestone, największy producent oponiarski na świecie, przedstawił swoją wizję nowoczesnej mobilności.

 

Zaangażowanie Bridgestone

Goście odwiedzający stoisko Bridgestone w hali nr 6, dzięki nowym technologiom opracowanym, by zapewnić bardziej zrównoważone jutro już dziś, mogą na własne oczy zobaczyć przyszłość motoryzacji. Do takich innowacji należą prototyp drugiej generacji opon niewymagających powietrza Bridgestone „AirFree”, które nadają się do pełnego recyklingu. Podobnie z rewolucyjną technologią „ologic”, która wprowadza nowy standard aerodynamiki i wydajności energetycznej, zastosowany po raz pierwszy w całkowicie elektrycznym modelu BMW i3. Innym przykładem są sztandarowe opony Ecopia EP001S klasy A/A, które gwarantują nowy poziom bezpieczeństwa i wydajności ekologicznej w samochodach konwencjonalnych, a także model Blizzak LM001 – najnowsza generacja zimowych lamelowanych opon Bridgestone.

 Wirtualna wizyta

Międzynarodowy Salon Samochodowy w Genewie to gratka nie tylko dla motoryzacyjnych entuzjastów. Ciekawi wystawcy z całego świata, efektywna oprawa i rozgłos targów to także atrakcja dla tych, dla których samochody to temat poboczny w życiu codziennym. Dzięki Bridgestone także i oni, którzy nie szykują się, żeby pojechać na targi osobiście, mogą na własne oczy zobaczyć gorące nowinki świata motoryzacji, odbywając wirtualną podróż z własnej kanapy wprost do Szwajcarii. Całe wydarzenie transmitowane jest na platformie internetowej Bridgestone www.beeneverywhere.eu.

 Specjalnie na tę okazję firma Bridgestone pozostawiła do dyspozycji internautów reporterkę motoryzacyjną znaną z rajdów samochodowych, Rebeccę Jackson, która podczas targów relacjonuje poczynania najpopularniejszych producentów i ich najnowszych technologii.

 Jak sterować Rebeccą? To proste, wystarczy dostęp do Internetu i profil na Twitterze, na którym za pomocą hashtagów można oddawać głosy na adres @BridgestoneTyre, na najciekawsze stoiska Targów Samochodowych w Genewie (#bridgestone, #audi itp.), które odwiedza Rebecca.