Kuehne + Nagel poszerza ofertę usług LCL

 Kuehne + Nagel otwiera nowy hub w Pusan w Południowej Korei i tym samym poszerza ofertę przewozu LCL (less-than-container-load). Hub będzie obsługiwał przesyłki kontenerów chłodni z Europy do Australii oraz transporty Eco-Cargo.

Istnieje duże zapotrzebowanie na transporty drobnicowe a Kuehne + Nagel realizuje wysyłki do ponad 100 państw. Firma wciąż poszerza  serwis, zgodnie z przyjętą strategią globalnego rozwoju kompleksowych usług LCL. Realizacja transportów wspomagana jest przez KN Login- internetowy system zarządzania łańcuchem dostaw, który umożliwia monitorowanie przesyłek.

Nowy hub LCL w Pusan

Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na usługi LCL w rejonie Azji Pacyficznej, Kuehne + Nagel uruchomiło nowy hub w Pusan. Dla firmy jest to czwarty największy hub LCL w tym regionie po Szanghaju, Singapurze i Kolombo, który będzie obsługiwał 12 bezpośrednich kierunków. Nowe cotygodniowe połączenia obsługiwane przez Blue Anchor Line będę kursowały na obszarze Azji Pacyficznej oraz  do Europy, Ameryki Północnej i Łacińskiej. Kuehne + Nagel będzie obsługiwać w sumie 430 cotygodniowych połączeń LCL w Azji Pacyficznej.

Nowy hub w Pusan to duży atut firmy. Jego położenie geograficzne, pozwala na wykorzystanie efektu synergii, zwłaszcza dla bezpośrednich połączeń z Korei na kluczowe rynki Ameryki Łacińskiej.

Drobnica w kontenerach reefer z Europy do Australii

Kuehne + Nagel uruchomiło nowy serwis drobnicowy kontenerów reefer z Europy do Australii. Towary pochodzą z całej Europy i są konsolidowane w oddziale Kuehne + Nagel w Rungis, we Francji, a następnie wysyłane bezpośrednio do Melbourne z portu Le Havre. Firma zapewnia rozwiązania logistyczne dla branży winiarskiej i cukierniczej (+15 ˚C), produktów chłodzonych (+4 ˚C) i produktów mrożonych (- 18 ˚C).

Redukcja CO2  dzięki inicjatywie Eco-Cargo

LCL Eco-Cargo to zmniejszona emisja dwutlenku węgla i generowanie oszczędności dla klienta. Jego celem jest stopniowe zmniejszanie ilości dalekodystansowych wysyłek drobnicowych, czego efektem może być średnio 15-procentowe zmniejszenie emisji dwutlenku węgla i kosztów transportu. Osiągnięte zostaje to poprzez transport pełnych kontenerów do terminalu zlokalizowanego na lądzie jeszcze przed rozładunkiem.  Końcowa dystrybucja odbywa się wówczas z tych terminali a nie z portu.

Do redukcji emisji CO2 przyczynia się również recycling materiałów, ograniczanie przebiegu aut i współpraca z partnerami zachowującymi standardy ekologiczne. Ponadto, firma używa własnego kalkulatora emisji CO2, które zapewnia ciągły monitoring poziomu emisji.